lördag 29 januari 2022

Att uppdatera

Jomen, så här får det bli - en uppdatering av en ömt omhuldad allavärldenstankar blogg. Det är andra gången på många år som jag mer eller mindre tvingas ut att pröva mina tveksamma vingar. Ergo Sum föddes på Amelias bloggportal och där var vi några stycken som skapade en gemenskap. Men så förändrades/lades bloggportalen ned och vi var många som blev husvilla, tills vi landade här - på Blogger. 

Min Ergo Sum följde med hit. Men så nu, efter många år här, kunde jag inte komma åt mitt kommentarsfält och därmed kunde jag inte heller kommunicera med dem av er som faktiskt hörde av sig, som undrade över något jag skrivit, som ville bestrida mitt innehåll eller de som ville bejaka mina tankar. Så på sätt och vis kändes det som om det var dags igen: nytt konto, nygammal blogg av en gammalny bloggare. En uppdatering! 

Calidum receperint -varmt välkommen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar